Podle občanského zákoníku je povinnost posílat v potvrzení objednávky zákazníkům také obchodní podmínky. Není to nic složitého (ikdyž to v Shopify mohli udělat jednodušeji). Sepsal jsem pro vás proto jednoduchý návod, jak podmínky do potvrzení objednávky přidat.

PDF, které budeme přidávat je automaticky generováno podle obsahu, který máte vyplněn v Nastavení - Zásady - Podmínky služby. Pokud tam zatím nic nemáte, tak je nejprve doplňte.

Zde je již postup pro přidání podmínek do povrzení objednávky:

  1. V administraci přejděte do Nastavení a poté do sekce Notifikace
  2. Vyberte Potvrzení objednávky
  3. Klikněte na tlačítko Upravit kód
  4. Do hlavní části e-mailu (HTML) vložte na konec následující kód:
{{ shop.terms_of_service | attach_as_pdf: "Obchodní podmínky" }}

“Obchodní podmínky” jsou zde jako název PDF souboru, můžete si jej přejmenovat podle potřeby. Nakonec změnu samozřejmě nezapomeňte uložit a otestovat.